torstaina, toukokuuta 10, 2012

Viidakkorumpu pärisemään :-)

Alunperin netti kehitettiin tiedon jakamiseen ja sitähän se pääsääntöisesti on vielä tänäkin päivänä tekee. Netti on myös yrityksille oivallinen väline markkinoida tuotteitaan tai palvelujaan. Netin yksi tehokkaimmista markkinointikeinoista on hakukonemarkkinointi, jolla yritykset saavat sivuilleen "valmista kauraa". Tiedon etsijällä, googlaajalla, on jokin ongelma, jonka hän saattaa saada selvitettyä löytäessään hakukoneen kautta kipeästi kaipaamaansa palvelua tai tuotetta tarjoavan yrityksen sivuille. Se, miten yritys saa sivunsa näkymään Googlen kymmenen ensimmäisen joukkoon onkin sitten jo ihan toinen juttu... :-)

Hakukonemarkkinoinnin lisäksi toinen erittäin voimallinen markkinointikeino on vanha kunnon puskaradio. Viidakkorumpu pärisee sosiaalisessa mediassa ja blogeissa, kun ihmiset jakavat mielellään positiivisia kokemuksiaan hyvästä palvelusta tai tuotteesta. Sama pätee tietenkin myös toisinpäin ja netin välityksellä kuluttajat saavat painokkaasti äänensä kuuluviin ja pystyvät vaikuttamaan tuotteisiin entistä enemmän.

Viidakkorumpu soi....
Itse liityin joku aika sitten Buzzadorin jäseneksi ja ensimmäisenä pääsin maistelemaan ja jakaamaan ystävilleni ja tutuilleni Nutrilett Eat Well-tuotteita. Buzzadoriin liittyneet jäsenet saavat tietoa sähköpostitse aina uusista kampanjoista, joihin he voivat hakeutua. Ihan jokaiseen kampanjaan ei pääse mukaan, mutta jos tulee valituksi, näyttää Buzzadorin paketti esimerkiksi tältä:

Buzzadorina saa testata kaikenlaisia tuotteita. Minä pääsin "buzzaamaan" näitä Suomen käytetyimpiä painonhallintatuotteita.

Vaikka Nutrilett on ollut markkinoilla jo yli 20 vuotta, minulle se on tähän asti ollut ihan uusi tuttavuus. Olen luullut niiden olevan lähinnä vain jotain pahan makuisia lisäaineliemiä, jotka juodaan ja sitten ollaan muka syöty. Tätä ennakkoluuloani vasten katsottuna Nutrilett Eat Well -tuotteet olivat todella iloinen yllätys, sillä ruoka oli täyttävää ja vieläpä hyvää. Nutrilett Eat Well sopii hyvin myös kiireiselle, vaikka tässä kohden luulin tuotteen olevan vieläkin pikaisempi - tyyliin keitä vesi ja lisää jauhe ja syö - vähän niinkuin kuppikeitot. Nutrilett eatwell -ateria syntyy noin kymmenessä minuutissa joko mikroaaltouunissa tai liedellä.

Yksi Nutrilett Eat Well -ateria sisältää vain 285-291 kcal / annos. Ateriassa on kaikki tarvittavat ravintoaineet eli vitamiinit ja kivennäisaineet. Proteiinia tuossa vähälaktoosisessa annoksessa on 19g.

Oma suosikkini  näistä Buzzador -paketin aterioista oli ehdottomasti Pasta Carbonara, jossa on carbonara-kastiketta ja pekonia. Tomato Penne- aterian pussin kyljessä komeilee hieno kuva tomaattisesta pataruuasta, mutta minä ja henkilöt, joille olen tuotenäytteitä jakanut, ovat todenneet Tomato Pennen olevan ihan hyvän makuista keittoa ;-)

Tässä valmistuu flunssaisen LadyNörtin lounas. 3dl vettä, pussillinen Nutrilett Eatwell Tomato Penneä. Viisi minuuttia mikrossa, sekoitus ja vielä toiset viisi minuttia ja sitten pääsee syömään :-)

Laihduttajan lisäksi voisin ajatella Nutrilett Eat Well -aterioiden olevan hyvä vaihtoehto vaikkapa ravinneköyhille nuudeleille tai "roiskeläpille" .  Yhden aterian suositushinta on noin 3 euroa, joten mahtunee myös lounasbudjettiin?

Ei kommentteja: