Hakukonemarkkinoinnin lisäksi toinen erittäin voimallinen markkinointikeino on vanha kunnon puskaradio. Viidakkorumpu pärisee sosiaalisessa mediassa ja blogeissa, kun ihmiset jakavat mielellään positiivisia kokemuksiaan hyvästä palvelusta tai tuotteesta. Sama pätee tietenkin myös toisinpäin ja netin välityksellä kuluttajat saavat painokkaasti äänensä kuuluviin ja pystyvät vaikuttamaan tuotteisiin entistä enemmän.
Viidakkorumpu soi....
Itse liityin joku aika sitten Buzzadorin jäseneksi ja ensimmäisenä pääsin maistelemaan ja jakaamaan ystävilleni ja tutuilleni Nutrilett Eat Well-tuotteita. Buzzadoriin liittyneet jäsenet saavat tietoa sähköpostitse aina uusista kampanjoista, joihin he voivat hakeutua. Ihan jokaiseen kampanjaan ei pääse mukaan, mutta jos tulee valituksi, näyttää Buzzadorin paketti esimerkiksi tältä:
Buzzadorina saa testata kaikenlaisia tuotteita. Minä pääsin "buzzaamaan" näitä Suomen käytetyimpiä painonhallintatuotteita. |
Vaikka Nutrilett on ollut markkinoilla jo yli 20 vuotta, minulle se on tähän asti ollut ihan uusi tuttavuus. Olen luullut niiden olevan lähinnä vain jotain pahan makuisia lisäaineliemiä, jotka juodaan ja sitten ollaan muka syöty. Tätä ennakkoluuloani vasten katsottuna Nutrilett Eat Well -tuotteet olivat todella iloinen yllätys, sillä ruoka oli täyttävää ja vieläpä hyvää. Nutrilett Eat Well sopii hyvin myös kiireiselle, vaikka tässä kohden luulin tuotteen olevan vieläkin pikaisempi - tyyliin keitä vesi ja lisää jauhe ja syö - vähän niinkuin kuppikeitot. Nutrilett eatwell -ateria syntyy noin kymmenessä minuutissa joko mikroaaltouunissa tai liedellä.
Tässä valmistuu flunssaisen LadyNörtin lounas. 3dl vettä, pussillinen Nutrilett Eatwell Tomato Penneä. Viisi minuuttia mikrossa, sekoitus ja vielä toiset viisi minuttia ja sitten pääsee syömään :-) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti